نکات مهم اثاث کشی

اگر شما هم می خواهید اسباب و و سایل خود را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهید و به اصطلاح اثاث کشی داشته باشید . می توانید رعایت نکاتی ساده و کاربردی تجربه موفقی را از اسباب کشی داشته باشید.
اسباب کشی اگر چه معمولا جذاب و سرگرم کننده است ولی مواردی از جمله چگونگی
بسته بندی ،اطمینان به شرکت باربری ، حمل بار در زمان مناسب ، قیمت باربری و مسائلی از این دسته می تواند برای شما نگران کننده باشد. در ادامه شما با نکات مهم در اثاث کشی آشنا می شوید و می توانید با برنامه ریزی اسباب و وسایل خود را در کوتاه ترین زمان از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهید.
سامانه جامع تمام کار امیدوار است بتواند کمک کوچکی در آگاه سازی شما داشته باشد.
نکات مهم در اثاث کشی چیست؟
قبل از شروع اسباب کشی سعی کنید وسایل و اسباب کوچک و زیاد با آن سرو کار ندارید را جمع کنید. حتما روی جعبه ها نام وسایل و اینکه مخصوص کدام بخش از خانه شما می باشد را بنویسید تا در هنگام بازکردن جعبه ها و یا موارد دیگر دچار سردرگمی نشوید. وسایل هر اتاق را در جعبه های جداگانه قرار دهید و پس از اسباب کشی نیز به نوبت جعبه ها را باز کنید یکی از نکات مهم در اثاث کشی بسته بندی است . در هنگام بسته بندی اسباب و وسایل شکستنی مانند وسایل آشپزخانه از جمله لیوان ، بشقاب و …. آن را با روزنامه یا پارچه بپیچید و سپس در جعبه محکمی قرار دهید. حتما از جعبه محکم برای اثاث کشی استفاده کنید و دورتا دور جعبه را با چسب نواری پهن بسته بندی کنید.
بسته بندی نکته مهم اثاث کشی
اتوبار تمام کار شناخته ترین سامانه خدمت رسان با داشتن شعباتی فعال در زمینه حمل بار ، اسباب کشی، بسته بندی و…. خدمات ویژه ای راارائه میدهد.
اگر سلامت مبل ، بوفه ، میز ناهار خوری و وسایل دیگر شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دارای اسباب گران قیمتی هستید حتما از یک شرکت حمل بار واسباب کشی بخواهید مبل و وسایل دیگر شما را نیز بسته بندی کند. یکی از نکات مهم اسباب کشی این است که قبل از اسباب کشی به خانه جدید ، بررسی های لازم را انجام دهید. این بررسی های شامل نظافت خانه جدید، تمیز کردن شیشه ها ، رنگ کردن دیوار ها و مواردی از این دسته می باشد. اگر فرصت لازم برای بسته بندی را ندارید حتما از شرکتی بخواهید تا بسته بندی اثاث شما را انجام دهد. حمل و جابه جایی وسایل خود را به اتوبار معتبری واگذار کنید حتما قبل از جابه جایی از تعداد کارگر، نوع وسیله ، قیمت اسباب کشی و مواردی دیگر آگاهی لازم را کسب کنید. نکته دیگری که اهمیت دارد این است که اگر وسایل شما بسیار بزرگ می باشد ، مانند پیانو، میز های شیشه ای بزرگ ، گاوصندوق، یخچال ساید و… حتما اطلاع دهید و قیمت جابه جایی و حمل بار را برای این وسایل به طور جداگانه براورد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Contact